Seeky

Okta

Jako partneři společnosti Okta v České republice a na Slovensku vám zajistíme komplexní servis k produktům Okta, od konzultací, implementace, dodání licencí, zaškolení, až po následnou správu a podporu systému i uživatelů. 

Okta

Okta je přední světový dodavatel komplexního řešení pro správu firemních i zákaznických identit a řízení přístupů.

Okta Identity Platform

Okta je univerzální, spolehlivé, bezpečné a uživatelsky přívětivé řešení identit pro všechny vaše aplikace a uživatele. S více než 7 000 integracemi v Okta Integration Network a Auth0 Marketplace je nezávislou platformou, kterou snadno propojíte se všemi vašimi aplikacemi. Okta podporuje všechny přední průmyslové standardy a protokoly.

Klíčové produkty v našem portfoliu

  • Okta Workforce Identity Cloud – poskytuje kompletní správu životního cyklu identit vašich zaměstnanců či dodavatelů, zabezpečuje snadný a bezpečný přístup do aplikací.
  • Okta Customer Identity Cloud – identita zákazníků je mnohem více než jen přihlašovací údaje. Platforma Okta umožní vývojářům a bezpečnostním týmům urychlit uvedení aplikací na trh a nabídnout moderní řešení – od přihlášení po odhlášení, vysokou bezpečnost a maximální ochranu citlivých údajů vašich zákazníků.

Hlavní výhody

  • Centrální adresář uživatelských účtů Universal Directory umožní snadnou konsolidaci vašich identit z mnoha zdrojů. Můžete ho například integrovat s vašimi současnými adresářovými službami jako Active Directory, Entra ID či LDAP.
  • Okta Integration Network a Auth0 Marketplace nabízí mnoho předpřipravených konektorů pro snadnou integraci vašich aplikací. Například pro propojení s Microsoft 365, Google Workspace, SalesForce, Amazon Web Services a další. Díky široké podpoře průmyslových standardů a protokolů můžete snadno integrovat další aplikace třetích stran či aplikace vlastní.
  • Jednotné přihlášování (SSO) a multifaktorové ověřování (MFA) a adaptivní řízení přístupu do všech vašich aplikací.
  • Okta také nabízí přechod na zcela bezheslové přihlašování s využitím technologie Okta FastPass. 
  • Správa životního cyklu uživatelských identit (Okta Lifecycle Management) – zajistí automatické vytvoření uživatelských účtů v připojených systémech a jejich přiřazení do potřebných bezpečnostních či organizačních skupin. Automaticky přidělí potřebné licence a nastaví oprávnění. Při odchodu zaměstnance účty automaticky zruší a licence odebere. Díky této automatizované a efektivní správě lze docílit značných finančních úspor při nákupu licencí a jejich obnově.
  • Správa uživatelských nebo zákaznických účtů – Okta umožňuje řídit identity vašich zaměstnanců i zákazníků, například uživatelů e-shopu nebo třeba pravidelných odběratelů vašich služeb.

Nebo se nám ozvěte napřímo

Martina Plisková

Martina Plisková

office koordinátorka

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulář, ozveme se vám do několika dnů s návrhem nezávazné konzultace.