IT podpora a SLA
Reaktivní služby
- Vaši uživatelé (L1 IT support) či administrátoři (L2/L3 IT support) nás mohou kontaktovat prostřednictvím webového portálu, emailem anebo telefonicky.
- Nahlášené incidenty a požadavky vyřešíme dle dohodnuté SLA. Každý zákazník má k dispozici také eskalační kontakt.
- V případě potřeby předáme incidenty a chyby na vendora řešení a budeme aktivně koordinovat potřebnou součinnost.
- Náš webový portál zpřístupňuje kompletní historií všech vašich požadavků a online reporting. Pravidelné společné „service review“ identifikuje příležitosti k vylepšení našich služeb.
Proaktivní služby
- Díky proaktivnímu monitoringu vás upozorníme na výpadky služeb nebo třeba na blížící se expirace certifikátů.
- Naše pravidelné automatizované i manuální checklisty odhalí případné miskonfigurace.
- Náš technický newsletter vás bude upozorňovat na známé chyby, kritické zranitelnosti nebo zásadní změny v obsluhovaných technologiích.
- Pravidelnou analýzou reportovaných incidentů identifikujeme možné problémy ve vámi používaném řešení a navrhneme nápravná či preventivní opatření.
- Doporučíme a v součinnosti s vámi realizujeme upgrade jednotlivých komponent řešení.
- Pravidelné konzultační dny zajistí kontinuální rozvoj řešení přesně dle vašich potřeb a aktuálních trendů.
Naše certifikace
- Odborné znalosti našich specialistů jsou neustále ověřovány. Všichni naši technici prochází procesem pravidelných certifikací na podporované technologie.
- Certifikát ISO 27001 Systém managementu bezpečnosti informací – našim zákazníkům garantujeme ochranu jejich citlivých dat a informací.
- Certifikát ISO 9001 Systém managementu řízení kvality – neustále zlepšujeme kvalitu služeb poskytovaných našim zákazníkům.
Další služby
- Nástavbou našeho Centra IT podpory je proaktivní ochrana před bezpečnostními hrozbami – služba SecuRadar.