Seeky

IT podpora a helpdesk 24/7

Již 20 let poskytujeme IT support a SLA zákazníkům po celém světě. Podporujeme statisíce zařízení a široké spektrum tradičních i cloudových systémů. Specializovaný tým techniků je vám k dispozici 24 hodin denně a je připraven vypořádat se s jakoukoli IT výzvou.

Proč s námi?
IT podpora a helpdesk 24/7
  • 1

    Dostupnost až 24/7/365

    Máme pro vás několik variant IT podpory od základní uživatelské po komplexní správu vašich řešení. Můžeme být k dispozici až v režimu 24/7, abychom vyšli vstříc požadavkům i těch nejnáročnějších zákazníků.

  • 2

    Garantovaná SLA - doba reakce i opravy

    Nabízíme IT support s parametry SLA 99,9 %. Můžeme se pochlubit nadstandardní dobou odezvy a díky naší odbornosti dokážeme většinu incidentů vyřešit na první kontakt. V případě potřeby eskalujeme incidenty a chyby na vendora řešení.

  • 3

    Proaktivní přístup

    Chápeme, že v rychle se měnícím digitálním prostředí se počítá každá vteřina. Vedle reaktivní podpory hodně sázíme na proaktivní monitoring a automatizaci. Snažíme se tak předcházet nečekaným výpadkům nebo narušení bezpečnosti. 

  • 4

    Globální služba v různých jazycích

    Běžně můžete naši podporu využít v českém a anglickém jazyce. Díky členství v GEMA alianci dokážeme nabídnout služby v dalších jazycích a dokonce i lokálně. 

1/4

Podívejte se na realizovaná řešení

zobrazit

Máte zájem o podobné služby?

kontaktujte nás

Naše dohledové centrum zajistí bezproblémový chod vašich systémů až v režimu 24/7. S doplňkovou službou Managed Detection and Response dokáže pokrýt i vaši ochranu proti kybernetickým hrozbám díky bezpečnostnímu monitoringu a včasné detekci hrozeb a automatizované reakci.

IT podpora a helpdesk 24/7

IT podpora a SLA

Reaktivní služby

  • Vaši uživatelé (L1 IT support) či administrátoři (L2/L3 IT support) nás mohou kontaktovat prostřednictvím webového portálu, emailem anebo telefonicky.
  • Nahlášené incidenty a požadavky vyřešíme dle dohodnuté SLA.  Každý zákazník má k dispozici také eskalační kontakt.
  • V případě potřeby předáme incidenty a chyby na vendora řešení a budeme aktivně koordinovat potřebnou součinnost.
  • Náš webový portál zpřístupňuje kompletní historií všech vašich požadavků a online reporting. Pravidelné společné “service review” identifikuje příležitosti k vylepšení našich služeb.

Proaktivní služby

  • Díky proaktivnímu monitoringu vás upozorníme na výpadky služeb nebo třeba na blížící se expirace certifikátů.
  • Naše pravidelné automatizované i manuální checklisty odhalí případné miskonfigurace.
  • Náš technický newsletter vás bude upozorňovat na známé chyby, kritické zranitelnosti nebo zásadní změny v obsluhovaných technologiích.
  • Pravidelnou analýzou reportovaných incidentů identifikujeme možné problémy ve vámi používaném řešení a navrhneme nápravná či preventivní opatření.
  • Doporučíme a v součinnosti s vámi realizujeme upgrade jednotlivých komponent řešení.
  • Pravidelné konzultační dny zajistí kontinuální rozvoj řešení přesně dle vašich potřeb a aktuálních trendů.

Naše certifikace

  • Odborné znalosti našich specialistů jsou neustále ověřovány. Všichni naši technici prochází procesem pravidelných certifikací na podporované technologie.
  • Certifikát ISO 27001 Systém managementu bezpečnosti informací – našim zákazníkům garantujeme ochranu jejich citlivých dat a informací.
  • Certifikát ISO 9001 Systém managementu řízení kvality – neustále zlepšujeme kvalitu služeb poskytovaných našim zákazníkům.

Další služby

Naše Centrum podpory monitoruje a podporuje různá řešení a systémy mnoha společností. Zajišťujeme bezproblémový chod s širokým spektrem pokrytí a důrazem na automatizaci a proaktivní přístup.

Reference

IT podporu, SLA, monitoring a helpdesk zajišťujeme například těmto firmám:

1/14
1/14

Nebo se nám ozvěte napřímo

Martina Plisková

Martina Plisková

office koordinátorka

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulář, ozveme se vám do několika dnů s návrhem nezávazné konzultace.