Bezpečně a spolehlivě nasadíme do Vaší firmy nástroj Skype4Business i s následnou zákaznickou podporou.

Komunikaci pomocí Skype zná každý. Pro firmy je to mnohdy nástroj, který šetří nejen peníze a čas, ale je i strategicky důležitý. A dokáže být pořádný problém, když se důležitá on-line schůzka nevydaří – vypadává spojení, občas není někdo slyšet či vidět. To jsou pak nervy, vůbec udržet pozornost a neztratit při důležitém on-line meetingu nit.

Chcete po Skype komunikovat spolehlivě, bez rušivých výpadků a hlavně bezpečně – bez nezvaných posluchačů?

Řešení od System4u:

  • nasazení Skype4Business na serverech zákazníka
  • nasazení Skype4Business jako součást balíku Office 365
  • podpora řešení, 2nd level i 1st level helpdesk
  • zabezpečení přístupu ke Skype4Business z mobilních zařízení

Nasazení Skype4Business na serverech zákazníka (on-premise)

Pro náročné zákazníky nasadíme Skype4Business přímo na jeho serverech (on-premise), případně na hostovaných dedikovaných serverech. K dispozici je verze Standard a Enterprise. Mimo to umíme i Skype4Business integrovat s telefonní ústřednou či instalovat servery v high availability módu.

Verze Skype4Business Standard nabízí:

  • Chat
  • Hlasové služby VOIP
  • Přenos videa

Verze Skype4Business Enterprise nabízí navíc:

  • Persistant Chat server pro Persistant Chat Rooms
  • Desktop a Application sharing
  • Meetin recording
  • Presentation mode

Nasazení Skype4Business v rámci Office 365

Zajistíme plynulý přechod na služby Office 365, jejich integraci se současnou IT infrastrukturou a následnou podporou.

Podpora Skype4Business

Díky masovému rozšíření a každodennímu používání se Skype4Business stal pro mnoho firem kritickou aplikací, na které závisí běh jejich firmy. Naše centrum podpory nabízí vždy podporu přesně dle konkrétních požadavků zákazníka.

Druhy podpory:

  • Podpora uživatelů (1st level) nebo lokálních administrátorů (2nd level)
  • Využití lokálních administrátorů nebo kompletní převzetí správy Skype a souvisejících systémů
  • Service Level Agreement (SLA) dle potřeb zákazníka
  • Podpora v pracovní dny nebo 24/7/365, případně i jinak – dle potřeb zákazníka

Používejte Skype4Business i z mobilních zařízení. Spolehlivě a bezpečně z telefonu či tabletu. 

SkypeShield – zabezpečení Skype4Business na mobilních zařízeních