Projekt nabídky zvýhodněných telefonů s okamžitým přístupem do mobilního bankovnictví

  • Firma MOPET CZ a.s.

Klienti České spořitelny, kteří si v rámci zvýhodněné akce v průběhu června až srpna 2019 koupili mobilní telefon, měli ihned po spuštění smartphonu přístup do svého mobilního internetového bankovnictví. Nemuseli hledat a stahovat příslušnou aplikaci, nemuseli nic instalovat, ani konfigurovat. Díky technologii Samsung Knox jim vše bylo zprovozněno automaticky.

Zvýhodněná akce pro stálé klienty

Česká spořitelna se zamýšlí nad možnostmi, jak zjednodušit svým klientům používání mobilního internetového bankovnictví. Proto se rozhodla, že svým stálým zákazníkům – během speciální kampaně běžící od června do srpna 2019, ve spolupráci se svou dceřinou společností MOPET CZ – nabídne mobilní telefony Samsung za zvýhodněnou cenu s předinstalovanou aplikací pro přístup do mobilního internetového bankovnictví České spořitelny.

Dodavatel chytrých telefonů si původně myslel, že bude muset každý telefon ručně vybalit, zprovoznit, nainstalovat mobilní aplikaci a následně jej opět vypnout a zabalit. Oficiální distributor Samsung pro Českou republiku jej však upozornil na technologii Samsung Knox, pomocí které lze nastavit telefon na dálku, aniž by jej někdo musel vybalovat z krabičky. Jakožto jediný implementátor Samsung Knox v České republice se tak k zakázce dostala naše firma System4u.

Administrátorská konzole, ve které se vše nastaví

Jak to probíhalo v praxi? Technici System4u ve spolupráci s MOPET CZ nasadili administrátorskou konzoli Samsung Knox a zaučili zaměstnance, jak s ní pracovat. Odpovědní lidé z MOPET CZ tak na svých počítačích na dálku nakonfigurovali mobilní telefony, které si zákazníci v rámci zvýhodněné akce objednali. Do zařízení tak byla nainstalována aplikace pro přístup do internetového bankovnictví, aniž by bylo nutné mít telefony fyzicky u sebe.

Jedinou podmínkou bylo, aby prodejce nahrál IMEI prodaných zařízení do konzole Samsung Knox. Nic víc není třeba, MOPET CZ na základě výrobního čísla telefon dohledal a nastavil. Na zákazníka toto řešení nekladlo žádné nároky – po prvním spuštění telefonu a připojení k internetu se mu aplikace během pár minut sama nakonfigurovala a jakmile naběhl systém Android, byla již plně funkční.

Systém pomohl stovkám zákazníků

Akce na nákup mobilních telefonů za zvýhodněnou cenu využilo několik stovek zákazníků. A všichni zažili komfort, že se krátce po spuštění telefonu, bez jakéhokoliv nastavování, mohli přihlásit ke svému internetovému bankovnictví a začít ho používat.

Vzdálená správa telefonů ze strany MOPET CZ navíc nijak nenarušila jejich soukromí. „V konzoli Samsung Knox mohou administrátoři do telefonů pouze nainstalovat aplikaci pro mobilní bankovnictví, nic jiného. Soukromí uživatelů je tak plně chráněné, aplikaci si navíc mohou kdykoliv odinstalovat, pokud chtějí,“ říká Petra Holubcová, marketingová manažerka System4u.

„Řešení Samsung Knox pro nás bylo v rámci projektu nepostradatelné a zajistilo, že jsme mohli klientům dopřát maximální zabezpečení, pohodlí a dostupnost mobilní aplikace. V System4u nám pomohli s implementací i správou platformy a díky jejich flexibilitě a odbornosti bylo zavedení této technologie svižné a jednoduché,“ doplňuje Matouš Eckert, produktový manažer společnosti MOPET CZ.

Česká spořitelna není jediná banka, které mobilní technologie usnadňují podnikání. System4u pomáhá také Raiffeisen Bank, Komerční bance nebo MONETA money bank a dalším firmám z finančího sektoru.

Komu jsme dále pomohli?

GRINEX Advisory, s. r. o.

Účetní firma GRINEX Advisory, s. r. o. pracuje na dálku díky komplexní IT podpoře

ŠKODA Karoq

Díky Samsung Knox dokázali v System4u výrazně zkrátit dobu nastavení 220 ks telefonů a to na pouhé dva dny.

CEE Logistics

Díky mobilní aplikaci společnost CEE Logistics snadno získává dokumentaci od řidičů na cestách.