Podpora

Centrum zákaznické podpory pracuje nepřetržitě 24 hodin denně.
Je dostupné našim zákazníkům telefonicky, e-mailem nebo pomocí webové aplikace. Pokud je umožněn vzdálený přístup, jsou systémy zákazníků nepřetržitě monitorovány. Vždy se snažíme problémům proaktivně předcházet.
Zákaznická podpora je velkou přidanou hodnotou k našim službám. Zákazník se na nás může obrátit kterýkoli den, kteroukoli hodinu, vždy mu budeme k dispozici a vyřešíme jeho problém.

Mobile Device Management

Helpdesk

Přihlaste se do naší aplikace Helpdesk.

Přihlásit se

Našim zákazníkům spravujeme již více než 100.000 mobilních zařízení!

Monitorujeme více než 200 serverů, pro velké zákazníky máme v naše datovém centru v provozu zrcadlovou instalaci jejich systému, na kterém jsou testovány aktualizace či plánované změny konfigurace.

 

Vzdálená podpora

Klikněte níže na tlačítko download.

Download

Download center

Stáhněte si užitečné materiály a instalace dle kategorií.

Vstoupit

© 2019 System4u, a.s.
Powered by Wordpress

Nahoru