Retail a služby

Retail a služby

Digitalizace a využití nejrůznějších prodejních kanálů a způsobů interakce se zákazníky jsou prioritou pro obchodníky a poskytovatele služeb. Stejnětak zlepšení uživatelské zkušenosti prostřednictvím mobilních aplikací a digitálních platforem a využití umělé inteligence (AI) k analýze chování zákazníků a poskytování personalizovaných nabídek. IoT (Internet věcí) je využíváno pro sledování zásob a analýzu chování zákazníků. RFID štítky a senzory jsou implementovány k monitorování inventáře a zlepšení zásobovacího řetězce. Bezkontaktní platby a bezdotykové technologie jsou stále oblíbenější, zejména v reakci na zvýšenou důležitost hygieny a bezpečnosti při platbách. Analytika dat a business intelligence jsou klíčové pro pochopení zákaznických preferencí, trendů nákupního chování a účinnějšího řízení obchodních operací.

Reference

Podívejte se pro koho z oboru retail a služby jsme pracovali:

Decathlon

Správa mobilních zařízení, zajištění životního cyklu firemních telefonů

Super Panda Circus

Zážitková aplikace ve vyhlášeném brněnském baru běží na tabletech Samsung, které na dálku spravujeme.

BlueLink – Air France Group

Navrhli a vyvinuli jsme zábavnou mobilní aplikaci pro zaměstnance, která podporuje jejich loajalitu a věrnost firmě.

Rohlík.cz

Na vzdálenou správu 650 mobilních telefonů stačí firmě jediný operátor, který všechny telefony hlídá a konfiguruje

Reference

Phrase

Implementace řešení pro správu moderní identity, signle sign on a multifactor authentication. Správa koncových zařízení a podpora. Migrace do AWS.

Reference

Rossum

Řešení pro správu moderní identity, Single Sign On, Adaptive Multifactor Authentication

Nebo se nám ozvěte napřímo

Alena Valečková

Alena Valečková

office koordinátorka

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulář, ozveme se vám do několika dnů s návrhem nezávazné konzultace.