Bankovnictví a pojišťovnictví

Bankovnictví a pojišťovnictví

Banky a pojišťovny se zaměřují na poskytování digitálních služeb s důrazem na jednoduchost, rychlost a pohodlí pro zákazníky. Zvyšuje se využívání umělé inteligence (AI) pro poskytování personalizovaných služeb a doporučení pro zákazníky. S rostoucím počtem digitálních transakcí roste i důležitost kybernetické bezpečnosti. Banky investují do bezpečnostních opatření, jako jsou biometrické ověřování, rozšířená autentizace, a sledování a prevence kybernetických hrozeb. Banky také přecházejí na cloudové platformy pro ukládání dat a vývoj aplikací. Trend směřující k otevřenějšímu bankovnímu prostředí umožňující propojení a výměnu dat mezi bankami a třetími stranami prostřednictvím API.

Reference

Podívejte se pro koho z oboru bankovnictví a pojišťovnictví jsme pracovali:

Česká spořitelna

Pro Českou spořitelnu jsme v rámci prodejní akce na dálku nakonfigurovali aplikace mobilního bankovnictví. Klient jen zapnul telefon a vše měl nastavené

Reference

IPF International

Správa mobilních zařízení a jejich podpora

Nebo se nám ozvěte napřímo

Alena Valečková

Alena Valečková

office koordinátorka

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulář, ozveme se vám do několika dnů s návrhem nezávazné konzultace.