Podpora uživatelů
Nefungující aplikace, zapomenuté heslo, ztracené či rozbité zařízení. Když máte ve firmě stovky zařízení, občas se něco zvrtne. V tom případě má každý uživatel telefonu kontakt na náš helpdesk a technici jeho problém vyřeší, jak nejrychleji to půjde. Než vyřešíte opravu, reklamaci nebo koupíte a nastavíte nové zařízení, zaměstnanec nemůže efektivně pracovat, jeho práce stojí a firma přichází o peníze.
Jestliže kontaktuje přímo nás, obratem dostane náhradní zařízení, nastavené stejně jako to původní. Prakticky ihned může pokračovat v práci – a my mezitím vyřídíme opravu či reklamaci.
Příklad z praxe
Zaměstnanec logistického skladu rozbil svůj pracovní tablet, ze kterého přistupoval k důležité pracovní aplikaci. Bylo třeba vyřešit reklamaci, která nějakou dobu trvá. My jsme mu obratem poslali nový tablet se stejnými přístupy k aplikacím a dokumentům a reklamaci vyřídili. Firma mohla bez přerušení fungovat, stačil jediný telefonát na náš helpdesk.
Zaujalo vás toto téma? Máme o něm článek na našem blogu.