Podpora a správa IT

Nabízíme kompletní podporu a správu vašeho IT. Postaráme se o hardware i software, o servery, uživatelské stanice, síťovou infrastrukturu, tiskárny a všechna další zařízení.

Pokud již máte vlastní servery a další vybavení, nabízíme kompletní či částečné převzetí starostí o vaše systémy.

Jestliže vlastním IT vybavením zatím nedisponujete, ale chystáte se ho pořídit, nabízíme kompletní servis včetně návrhu řešení a konzultací, dodávky hardwaru i softwaru, zprovoznění a testování.

Cloud-computing-devices

Zaručíme, že vaše systémy budou fungovat, když je potřebujete. Díky možnostem vzdálené podpory uživatelů bude řešení problémů operativní a velmi rychlé.

Naše služby:

  • Správa serverů
  • Správa uživatelských stanic
  • Správa mobilních zařízení (Mobile Device Management)
  • Správa sítě, tiskáren a dalších zařízení
  • Dodávky hardwaru a softwaru, řešení záruk a reklamací
  • Dokumentace všech systémů a vedení protokolů o provedených změnách v nastaven

Vytvoření IT strategie

Kromě starosti o správu a provoz vašeho IT vám připravíme i střednědobý výhled, kam by se vaše IT mělo ubírat. Vzhledem k tomu, že spravujeme software i hardware pro mnoho zákazníků, mají naši specialisté aktuální přehled o současných technologiích. Díky tomu jsme s to navrhnout taková řešení, která budou minimalizovat finanční náklady a budou použitelná co nejdelší dobu

Máme špičkové odborníky pro servery Microsoft Echange a IBM Lotus DominoMS Exchange logo

  • Návrh řešení, od jednoduchých nasazení po distribuované a redundantní systémy
  • Testování nasazení na testovacích serverech SYSTEM4U
  • Implementace a pilotní provoz
  • Správa a dohled
  • Úpravy serverových i klientských částí
  • Programování nových funkcí a aplikací

Pro podporu našich zákazníků provozujeme dohledové centrum.

Na základě typu podpory, kterou si zvolíte, můžete vybírat z následující dostupnosti:

  • 24/7/365
  • každý den 08-20.00
  • pracovní dny 09-17.00

Pracovníci dohledového centra jsou k dispozici nejen pro řešení případů, kdy se zákazník sám ozve, ale mají na starosti i neustálý monitoring spravovaných serverů a řešení. Centrum podpory můžete kontaktovat telefonicky, emailem nebo pomocí webové aplikace Podpora SYSTEM4U.

Nonstop monitoring

Nabízíme aktivní nebo pasivní dohled nad servery zákazníka:

Aktivní správa

  • Snažíme se předcházet problémům dříve než nastanou.
  • Neustále monitorujeme spravované serverů a systémy pomocí specializovaného softwaru pro monitoring (Microsoft SCOM).
  • Pravidelně manuálně kontrolujeme funkčnosti kritických systémů.
  • Nabízíme možnost testování nasazení nového software a aktualizací v testovacím prostředí.

Pokud pracovníci našeho dohledového centra zjistí nějaký problém či jeho náznak, pokusí se mu předejít či ho obratem opraví. Díky možnosti vzdáleného přístupu k serverům může být zásah opravdu okamžitý. Také disponujeme a stále doplňujeme rozsáhlou interní databázi znalostí (Knowledge Base), která nám umožňuje rychle vyhledávat potřebná řešení a zaznamenávat již uzavřené případy.

Pasivní správa

Někdy není z důvodů bezpečnostních zásad zákazníka online monitoring a proaktivní přístup možný. V takových případech nabízíme správu pasivní, kdy pouze reagujeme na požadavky zákazníka a pravidelně analyzujeme serverové logy.

 

© 2017 System4u, s.r.o.
Powered by Wordpress

Nahoru