Podpora

Centrum zákaznické podpory pracuje nepřetržitě 24 hodin denně.
Je dostupné našim zákazníkům telefonicky, e-mailem nebo pomocí webové aplikace. Pokud je umožněn vzdálený přístup, jsou systémy zákazníků nepřetržitě monitorovány. Vždy se snažíme problémům proaktivně předcházet.
Zákaznická podpora je velkou přidanou hodnotou k našim službám. Zákazník se na nás může obrátit kterýkoli den, kteroukoli hodinu, vždy mu budeme k dispozici a vyřešíme jeho problém.

Mobile Device Management

Vzdálená podpora

Klikněte níže na tlačítko download.

Download

Telefonická podpora

Jste-li náš zákazník a potřebujete-li technickou radu, kontaktujte nás na čísle

+420 515 915 115

Helpdesk

Přihlaste se do naší aplikace Helpdesk.

Přihlásit se

Download center

Stáhněte si užitečné materiály a instalace dle kategorií.

Vstoupit

V současné době aktivně monitorujeme více než 200 serverů a spravujeme více než 62.000 mobilních zařízení.

Pro velké zákazníky máme v naše datovém centru v provozu zrcadlovou instalaci jejich systému, na kterém jsou testovány aktualizace či plánované změny konfigurace.

© 2017 System4u, s.r.o.
Powered by Wordpress

Nahoru