MobileIron zveřejnil nový release řídícího serveru Core a aplikace Docs@Work

Hlavní změny

V řídícím serveru došlo k rozšíření funkčnosti a administrátor má nyní větší množství funkcí také u jednotlivých updatovaných verzích operačních systémů (iOS 8, Windows Phone 8.1). U aplikace MobileIron Docs@Work v1.1 pro Android je nejdůležitější doplnění funkce editace dokumentů přímo v aplikaci, která byla dosud podporována pouze u iOS zařízení. Díky tomu je do aplikace MobileIron Docs@Work integrován Office balíček a je proto možné editovat a následně sdílet dokumenty přímo z aplikace. Po anotaci dokumentu můžete jednoduše vytvořit link, který vložíte do emailu. Příjemce pak může dokument otevřít, pokud má aktivní aplikaci Docs@Work.

Nové funkcionality Core 7.5

  • Vylepšení distribuce aplikací- přidána funkce přidat/odebrat spravované aplikace
  • Zobrazení filtrovaných informací u jednotlivých položek na Dashboard – přidána funkce kliknutí na položku pro filtrovaný pohled na detailní informace o položce
  • Limitovaný počet registrací na uživatele –omezený počet zařízení na uživatele
  • Uzamčení zařízení iOS 7.1+ – přidána možnost aktivovat uzamčení zařízení iOS od verze 7.1 a vyšší

 Nové možnosti pro zařízení iOS 8:

  • Správa emailových domén – funkce přiřazení specifické emailové domény pro nativní aplikaci mailu pro lepší ochranu před DLP
  • Správa webových domén – možnost nastavit webové domény, ze kterých je možné stahovat dokumenty
  • Per-message S/MIME – přidána možnost zašifrovat požadovanou zprávu
  • Omezení pro nová zařízení – přidání 10 nových politik pro nová zařízení, zahrnuje např. kontrolu nad přístupem spravovaných/nespravovaných aplikací do iCloudu
  • Nové informace zobrazené v detailu zařízení – je možné vidět detaily např. datum poslední zálohy na iCloudu, a další.
  • Správa hesel u Google apps – přidána možnost vytvářet a spravovat Google apps hesla přímo z panelu Core pomocí ActiveSync: umožňuje firmám používat business aplikace v cloudu jako jsou právě Google apps bez nutnosti ohrožení bezpečnosti
  • Podporuje všechny aplikace na bázi ActiveSync jako je email, kalendář a kontakty

Windows Phone 8.1

  • přidána podpora SSL VPN pro Juniper, F5 a SonicWall
  • AppTriggered VPN
  • Silent app uninstall
  • Přejmenování Mobile@Work na Apps@Work u Windows Phone
  • Plná podpora pro .APPX bundle

Jaké přináší novinky MobileIron Docs@Work v1.1

  • Nové schopnosti serveru Core 7.5 dávají admnistrátorovi možnost zablokovat funkčnost, kdy si může uživatel přidat osobní cloudové úložiště jako je Box nebo Dropbox do MobileIron Docs@Work
  • Zabraňuje uživateli přidat jakékoli stránky do MobileIron Docs@Work
  • Editování na Androidu – uživatelé na zařízeních Android mohou nyní editovat dokumenty přímo v aplikaci MobileIron Docs@Work
  • Linky na emailové dokumenty z MobileIron Docs@Work – uživatelé nyní mohou zaslat emailem link na dokument, který je uložen v MobileIron Docs@Work pro snadnější sdílení
  • Rozšíření uživatelského rozhraní aplikace (složka Recent Files, podpora hledání ve WebDav)

Pozor! Pro využití novinek aplikace MobileIron Docs@Work pro Android je vyžadován upgrade řídícího serveru MobileIron Core na verzi 7.5.